sobota, 7 kwietnia 2018

PODRÓŻE MAŁE i DUŻE - Hiszpania

Witajcie ...
Hello
Ciepło, cieplej ... Choć za oknem wczesna wiosna, serce już rozgrzewa się gorącymi latynoskimi klimatami. Dziś rozpalające zmysły flamenco przeniesie nas do barwnej Hiszpanii gdzie króluje:
It's warmer and warmer ... Although there is an early spring outside, the heart is already warming up with hot Latin American climates. Today, flamenco-igniting senses will take us to the colorful Spain where it reigns:

1. (oczywiście) Flamenco - (of course) Flamenco
2. Sjesta - Siesta
3. Korrida - Korrida
4. Byk hiszpański (toro bravo) - Spanish bull (toro bravo)
5. Sangría - S
angría
6. Wachlarz hiszpański - Spanish fan
8. Castells – katalońskie wieże z ludzi - Castells - Catalan towers from people
9. Tapas - Tapas
10. Filmy Pedro Almodóvara - Pedro Almodóvar's films
11. La Tomatina - La Tomatina
12. Święto San Fermin - San Fermin
13. Święto Fallas de Valencia - Fallas de Valencia
14. Jamón ibérico (szynka iberyjska) - Jamón ibérico (Iberian ham)
15. Obchody Semana Santa - Celebration of Semana Santa
16. Sztuka Pablo Picasso - The art of Pablo Picasso
17. Architektura Gaudiego - Gaudi's architecture
18. Nagrody Goya - Goya awards
19. Turrón - Turron
20. Narodowe symbole Hiszpanii - National symbols of Spain


Uffff... jest w czym wybierać, więc do dzieła! Ja tylko dodam, że na wyzwanie możecie przygotować pracę w dowolnej technice i formie byle tylko odnosiła się tego niezwykłego i barwnego kraju - Hiszpanii.
Uffff ... there is a lot to choose from, so let's get to work! I just add that for the challenge you can prepare a job in any technique and form, as long as it relates to this extraordinary and colorful country - Spain.

Na rozgrzewkę prezentujemy pracę naszego gościa a jest nim - Ewelina - MaRuda
We present the work of our guest for warm-up and it is - Ewelina - MaRuda


Mam na imię Ewelina, choć chętnie przyjęłam nick MaRuda -  jestem ruda i lubię pokręcić nosem na swoje prace. Od dziecka byłam bardzo manualna - zdolne ręcę i głowa pełna pomysłów, postanowiłam robić w życiu to co sprawia mi największą przyjemność - rękodzieło. Zaczęłam od decoupage, ale nie mogłam powstrzymać się, aby nie spróbować mixmedia czy scrapbookingu. Teraz moje poczynania można podglądać na Facebook’u Handmade by Miś.
 
Hi everyone
My name is Ewelina, although I willingly accepted the nickname MaRuda - I am red and I like to turn my nose on my work. Since I was a child, I was good with my hands and I had a head full of ideas. According to that, I decided to do in my life what I enjoy the most - craft. I started with decoupage, but I could not resist not to try mixmedia or scrapbooking. Now you can watch my actions on Facebook Handmade by Miś.
 


 Czym zainspirowało się nasze DT - zobaczcie sami:
What inspired our DT - check it now:

zmajstrowała byczą kartkę


Aneta (Manufaktura Anety)
zrobiła kartkę clean&simple ze stemplem
made a clean&simple card with a stamp


zainspirowała się czerwoną suknią Hiszpanek


wykonała LO z Hiszpańskim bykiem Toro Bravo
LO with Spanish bull Toro Bravo


 Emi
zrobiła byczy medal - kartka
made by card with a bull


Angi
częstuje was sangrią
offers you sangria


 zachwyciła się tańcem flamenco
 she was delighted with the flamenco dance


 
Na Wasze prace czekamy do 6 maja! A ja już tupię nóżkami 
tak bardzo jestem ciekawa czym mnie zaskoczycie w tym temacie ;)
We wait for your work until 6th May! I can't wait to see your works because
I am so curious to know you will surprise us ;)

6 komentarzy:

  1. świetne inspiracje. Praca Ki wymiata. O`le!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiszpania kojarzy mi się z flamenco, korridą, Picasem i słońcem :) Korrida odpada (za dużo krwi), pomyślałam o flamenco ale ... (zobaczymy), gdyby Picaso był kobietą znalazł(a)by się w moim art journalu ..................
    Jest jeszcze trochę czasu na bliższe zapoznanie się z Hiszpanią :)
    Piękne inspiracje ... flamenco na razie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy pomysl i byc moze sie uda cos wykombinowac tymbardziej ze mieszkam w slonecznej hiszpani i zarowno flamenco, corridy , wachlarze... so ze mna na pozadku dziennym, piekne inspiracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP