wtorek, 5 grudnia 2017

Świąteczna wymiana - dekoracja na choinkę - ostatni dzwonek!

Hej, hej ... nie wiem, jak u Was, ale u mnie zima w pełni. 
Mikołaj jutro rozwozi prezenty, a ja przypominam,
Hello, hello... I don't know how about you, but for me the Winter is in full swing.
Santa is giving away presents, and I want to remind you that tomorrow

że 6 grudnia to ostatni dzień na wysłanie upominku!
 is the last day to send your gifts!


Bardzo proszę osoby, które już dostały już swoje prezenty, o przesłanie mi
na maila: kigabet@interia.pl zdjęć otrzymanych upominków.
(zdjęcie całości + zdjęcie samych dekoracji na choinkę)
w tytule wpisujemy: nick + świąteczna wymiana AP 
I want to ask those of you who already received your gifts, to sand me an email (on: kigabet@interia.pl) with a picture of it
(picture of a whole  + picture of a christmas tree decoration)
 put your nick + "AP Christmas exchange" in the title!

1 komentarz:

  1. Ja już miałam wizytę Mikołaja :) byłam grzeczna, wysłałam swoją paczkę wprawdzie dopioero dzisiaj, i odebrałam tą dla mnie :) jutro może da się zrobić zdjęcia, bo dziś to porażka ze światłem!

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP